środa, 30 maja 2012

Niezwykła kobieta

Po pierwsze - nie dostałem się do jeden z firm do których starałem się o pracę. Po drugie - poznałem dzisiaj bardzo ciekawą kobietę.

Jest sporo młodsza ode mnie, ale o wiele bardziej dojrzała od wielu kobiet, które do tej pory poznałem. Jest bardzo inteligentna, a przy okazji mądra. Jej pasją jest gra na skrzypcach, robi to od wczesnego dzieciństwa. Zabawne, bo okazało się, że mieszka w miejscowości w której miałem liceum. Mało tego - znam Jej siostrę! Co prawda z widzenia, ale zawsze coś.

Spacerowaliśmy chwilę i wypiliśmy piwo, prowadziliśmy sympatyczną rozmowę. Chciałbym, żeby coś z tego wyszło...

2 komentarze:

  1. Powodzenia :) Mam nadzieję, że się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ChaotycznieLogiczny30 maja 2012 16:46

    Hah! To dopiero wpis :) Trudno, ze z firma sie nie udalo, ale milo, ze poznales interesujaca kobiete ;) Nie wiem, jak to dziala w Twoim przypadku, ale ja nigdy nie moglem sie dogadac z kobietami (coz, wtedy jeszcze dziewczynami) w moim wieku, natomiast bez najmniejszego problemu z mlodszymi i starszymi ;) Nie wiem, z czego to wynika, ale jest to wg mnie bardzo interesujace zagadnienie. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem :)