czwartek, 17 maja 2012

Zniszczone płuca

Nie jest mi dane wyspać się. Położyłem się o 11. a o 13. obudził mnie zabójczy kaszel. Nie mogłem złapać oddechu, tak mnie dusiło. Na szczęście, po wypiciu herbaty, zrobiło się trochę lepiej. Do łóżka już nie wróciłem, bo koledzy wyciągnęli mnie na jakieś "coś" z okazji Juwenaliów.

Było nudno. Tłum ludzi w jednym pomieszczeniu, wszyscy siedzą na krzesłach i patrzą co się dzieje na scenie. A na scenie takie suchary, że człowiek cierpi, słuchając tego. Zasnąłem kilka razy, zanim zdecydowałem się wyjść. Koledzy też nie wytrzymali i dołączyli do mnie.

Po drodze skoczyliśmy do monopolowego. Ja wciąż nie piję, więc jako jedyny, zamiast wódki, kupiłem jogurt. Wróciłem do akademika i postanowiłem zrobić zajebisty obiad. Obiad był pyszny, pierwszy raz udało mi się zrobić tak dobre mięso. Kuchnia akademicka powoli robi się za mała. Potrzebowałem trzech palników, a dostępne były tylko dwa.

Dzisiaj wybiorę się na zakupy, bo od dawna chciałem kupić tofu i zrobić coś naprawdę chińskiego. Przydało by się też trochę mleka, dziennie wypijam ponad butelkę.

Z pewnością najlepszą wiadomością minionego dnia jest mail, którego dostałem. Otóż zaproszono mnie na rozmowę do kolejnej dużej firmy. Każda taka rozmowa zwiększa szanse na ewentualne zatrudnienie. Szkoda, że nie jestem jedynym chętnym;)

Ponownie zadzwonił do mnie (były) chłopak mojej siostry. Znowu chce, żebym napisał dla Niego jakiś projekt. Poprosiłem, żeby wysłał mi maila z informacjami, co dokładnie powinno znaleźć się w projekcie.

Udało się wygospodarować trochę wolnego czasu, więc zacząłem się bawić w magazynowanie moich haseł i obejrzałem film "Las Vegas Parano". Tym razem bardzo mi się spodobał. Niby przedstawia dwóch debili, którzy nie potrafią stać pionowo na nogach, a jednak jest w nim coś niezwykłego, coś, co przyciąga.

Moi znajomi właśnie wrócili z miasta. Piją piwo i śpiewają głupie piosenki. Dowiedziałem się, że jeden miał dość owocny wypad, spotkał Doris...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem :)