poniedziałek, 30 lipca 2012

Antykran

Jestem zły. Znowu udało mi się wstać o 7. rano, zjadłem śniadanie i poszedłem pod prysznic, a tu niemiłe zaskoczenie - nie ma ciepłej wody. Co ciekawe, jak odkręcę zimną, a potem ciepłą, to nawet zimna się nie leje. Zrobiłem mały test. Nalałem do szklanki zimnej wody. przyłożyłem tą szklankę do kranu i odkręciłem ciepłą wodę. Kran wypił szklankę wody w tempie ekspresowym. Zrobiło się jakieś dziwne podciśnienie. I ja mam płacić za taki akademik?

Wczoraj byłem na koncercie znajomych. Było raczej średnio. Nie przyszło wiele osób, wszyscy są na wakacjach, albo w domach. Poza tym zrobili płatny wstęp, co trochę mnie wkurzyło, bo nikt o tym wcześniej nie wspominał. Przynajmniej zrekompensowało mi to darmowe piwo, które miałem w ramach podziękowania za pomoc z komputerem.

Dzisiaj po pobudce stwierdziłem, że posłucham sobie jakiejś znanej wszystkim, polskiej muzyki. Wybór padł na tą piosenkę:


Piosenka jest niezwykła. Można się z niej dowiedzieć jak wygląda Pustorak;) A tak poważnie, to ta piosenka pokazuje jak pogorszyła się jakość muzyki w ostatnich czasach. Wtedy nawet piosenki dla dzieci były na wysokim poziomie. Przysłuchajcie się, jak Ostrowska panuje nad swoim głosem. Przy tak wysokich tonach jest to zadanie bardzo trudne.

Część moich znajomych już wyjechała na Woodstock. Prosiłem wczoraj kolegę, żeby zaklepał mi miejsce namiotowe. Jakby przypadkiem zapomniał, mam jeszcze kilka alternatyw. 

W piątek zaczęła się olimpiada. O ile jestem przeciwnikiem wszelkiego rodzaju turniejów piłki nożnej, o tyle jak najbardziej popieram coś takiego jak IO. Szkoda, że współcześnie wygląda to tak, że większość pieniędzy jest przeznaczane na piłkę nożną, a to co zostanie, idzie na inne dyscypliny. Jeśli ktoś chce być dzisiaj specjalistą w konkretnej dyscyplinie, musi być bogaty. Nawet osiąganie sukcesów nie oznacza zysków w tym państwie. Dopiero na zagranicznych turniejach można coś zarobić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem :)