piątek, 27 lipca 2012

Niereguralny dodatek do bloga

Jak pewnie zauważyliście, blog wygląda troszkę inaczej. Postanowiłem, że zrobię dział, gdzie będę opisywał filmy, które szczególnie zapadły mi w pamięci. Postaram się to robić systematycznie. Planowałem to zrobić już dawno temu, ale albo nie było czasu, albo nie było chęci. Możliwe, że w przyszłości ten dział będzie wyglądał troszkę inaczej. Zaznaczam, że planuję dodanie jeszcze innych podstron, ale na to trzeba będzie trochę poczekać.

Po raz kolejny nie spałem całą noc, a rano poszedłem na zakupy. Pierwszy raz od dłuższego czasu zdarzyło mi się robić zakupy tak wcześnie. Byłem trochę nieprzytomny i kupiłem kilka rzeczy, których nie planowałem, np nektarynki. No właśnie...Gdzie one są?! Pewnie S. i M. ukradli! Oj, tego nie podaruję, to już przesada! Coś mi się zdaje, że rano będą mieć pustą lodówkę i braknie im srajtaśmy.

Dobrze się dogaduję ze współlokatorem S. Dość ciekawy człowiek, dużo czyta i interesuje się podobnymi filmami co ja. Przy okazji jest tak wkurzający jak S. i M. Idzie się z nim dogadać.

Zdecydowałem, że na Woodstock wyjadę w środę. Jeśli będą moi znajomi, to nie powinno być problemu z miejscem na namiot. Mam nadzieję, że nie przyjedzie tak dużo osób jak w tamtym roku, pod koniec zrobiło się nieprzyjemnie.

Byłem przed chwilą na balkonie i podziwiałem mgłę, która unosi się na okolicą. Można poczuć się jak w jakiś horrorze. Na ulicach zupełnie pusto, w powietrzu mgła i nawet ptaki nie śpiewają. No właśnie, to trochę dziwne. Jeszcze miesiąc temu ptaki zaczynały śpiewać od 4. rano, a teraz co? Odleciały?

Dzisiaj też nie będę spał. Chciałbym wreszcie zaprogramować coś dla siebie. Zrobię sobie program w który będzie zbierał informacje o przeczytanych książkach, przesłuchanej muzyce i obejrzanych filmach, taki podręczny katalog.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem :)