wtorek, 9 października 2012

Dobry zwyczaj - nie pożyczaj

Od imprezy minęło kilka dni, a wczoraj wieczorem znalazłem kolejny prezent. Ktoś mi dał kilka "małpek" domowego specyfiku. Pamiętam, że ktoś mi to dawał, ale za nic nie mogę sobie przypomnieć kto.

W akademiku nie dzieje się dobrze. Współlokator, który niedawno się upił okazuje się drobnym złodziejaszkiem. Okazuje się, że podkrada mi pastę do zębów, margarynę, olej, przyprawy, smalec, i inne pierdoły. Niby pierdoły, ale irytuje mnie to. Już miał bardzo dużo czasu, żeby się zaopatrzyć chociażby w głupią pastę do zębów. Mam ciekawy pomysł. Do realizacji potrzebny mi będzie środek przeczyszczający i krem do stóp. Ale będzie ubaw:)

MoD poważnie mnie wkurzył. Pożyczyłem mu kiedyś zeszyt z notatkami z elektroniki, aby mógł się z niego przygotować do egzaminu. Zaznaczyłem, że w tym zeszycie jest sporo innych notatek, które będą mi potrzebne, dlatego chciałbym, żeby ten zeszyt do mnie wrócił. Jak się okazuje, zeszyt przepadł, a MoD ma to w dupie. Jak go spotkam to poważnie z nim pogadam. Dzisiaj miałem pierwsze kolokwium i nie miałem się z czego uczyć. Powtarzam pewien przedmiot i rok temu robiłem sobie notatki. Przez to, że nie mam do nich dostępu, powtarzanie materiału idzie o wiele dłużej.

Nie tylko ja jestem wkurzony na tego idiotę. MoD podczas imprezy powiedział dziewczynie S. że S. chodzi z nami na miasto i bawi się tam z innymi dziewczynami. Od kiedy MoD stał się katolikiem, jest coraz bardziej popieprzony.

Byłem dzisiaj u swojego promotora. Śmiesznie mówi po polsku:) Idzie się z nim dogadać, ale popełnia sporo błędów i nie zawsze rozumie co się do niego mówi. Dał mi materiały do mojej pracy i jestem przerażony. To, że po angielsku to nic, problem jest taki, że na stronie tytułowej magazynu widnieje wielki napis "INDUSTRIAL ELECTRONICS". Ponadto połowa użytych słów to słowa, które ciężko znaleźć nawet w słowniku. Czuję, że wziąłem zbyt ambitny temat.

Postanowiłem, że spotkam się z K. Potrzebuję tego spotkania, ono może dużo zmienić. Umówiłem się z Nią na czwartek.

W najbliższym czasie na forum pojawią się pewne zmiany. Jeśli dobrze pójdzie, to zmiany pojawią się już dzisiaj, myślę, że się Wam spodoba.

3 komentarze:

  1. ChaotycznieLogiczny9 października 2012 22:50

    Hmmm na forum? Albo chodziło Ci o bloga, albo jest jakieś forum, o którym nie wiem :P

    Cóż, trzeba uważać,co i komu się pożycza. A pomysł z podstawieniem czegoś za pastę do zębów jest przedni, proponuję zrobić to jak najszybciej - należy mu się!

    OdpowiedzUsuń
  2. zwykła pomyłka, oczywiście chodziło o bloga:) jutro idę na zakupy, zadbam o to, żeby współlokator miał nieprzyjemny oddech:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ChaotycznieLogiczny10 października 2012 12:03

    Czekam na newsy, jak to się uda :) Proponuję przygotować kilka pułapek, jeśli na jedną się nie skusi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem :)