piątek, 15 lutego 2013

9.

Nie wiem, czy te wydarzenia, które się dzieją są logiczne, ale najbardziej mnie cieszy to, że są faktem. Niewiele czasu minęło od mojego ostatniego wpisu, a zmieniło się bardzo dużo. W skrócie można to ująć tak:
  1. W domu miała miejsce wielka awaria prądu, trzeba było wszystko podpiąć pod jedną fazę.
  2. Odezwała się B.
  3. Pojechałem do Mojego Miasta
  4. We wtorek wieczorem spotkałem się z B.
  5. Dostałem się na studia drugiego stopnia
  6. Upiłem się z MoD.
  7. Wczoraj znowu spotkałem się z B. Została u mnie na noc.
  8. O 4. w nocy K. napisała do mnie dziwnego SMS-a.
  9. W sobotę idę z B. do teatru.
Dziwne? Jak dla mnie niezwykłe. Cóż - kobiet rzeczywiście nie da się zrozumieć, ale w tym momencie to mi nie przeszkadza. Jak to powiedziała mi A3. - serce nie sługa. Zależy mi na B. i nie chcę tego zmieniać. Może tym razem się uda? O kobietę trzeba walczyć i przy okazji wykazać się dużą cierpliwością.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem :)